Wednesday, April 29, 2020

Επιλέγω την ΑΓΑΠΗ, την ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, την ΣΥΜΒΙΩΣΗ

Αποφασίστε... Θέλουμε λύση τζαι συμβίωση ή όι; οι μισοί βαφτίστηκαν Έλληνες τζαι οι άλλοι μισοί Τουρζοι τζαι έκαναν τα "σιεσιε γιαχνί". Όποιος είναι τυφλός ταιρκάζει τα όπως θέλει... Όταν εβιάζαν την μικρή και αποκεφάλισαν τον αδερφό της την ίδια στιγμή κυριολεκτικά στο ίδιο δωμάτιο αποκεφάλισαν τον παππού και τη γιαγιά μου ... έχω κάθε λόγο να μισώ... έχω κάθε λόγο να είμαι ρατσιστής...ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ... Δεν έχει καλές και κακές χώρες, εθνικότητες ή θρησκείες... ΕΧΕΙ ΚΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ... μπορώ να σας ονομάσω Ε/Κ που είναι πολύ μαλακές και δε θέλω καν να τους ξέρω και Τ/Κ που είναι λεβέντες και το αντίστροφο... είδα με τα μάτια μου, διάβασα, ρώτησα, άκουσα, έμαθα... 200 ατομα από την μια κοινότητα και 200 από την άλλη κατέστρεψαν και συνεχίζουν να καταστρέφουν την Κύπρο και οι υπόλοιποι τους το επιτρέπουμε... Και οι δυο πλευρές σκότωσαν, και οι δύο πλευρές αναίρεσαν συμφωνίες, Και οι δύο πλευρές πυροδότησαν μίσος και μισαλλοδοξία... Δεν είμαστε ειλικρινείς γιατί τρελαθήκαμε για τον serial killer (που έπρεπε να τρελαθούμε) αλλά δώσαμε κλάδο ελαιας σε 15 δολοφόνους που βίασαν και ξεκλήρισαν 200 γυναικόπαιδα. Και αυτοί ζουν ανάμεσα μας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ και δεν μας ενοχλεί...και κατά τα άλλα μόνο η άλλη πλευρά είναι βάρβαρη... ηρεμήστε γιατί δεν έχει κάνεις το προνόμιο για το μίσος ή την έχθρα... Εγώ επιλέγω να είμαι ειλικρινής, να μαθαίνω, να συγχωρώ, να προχωρώ, γιατί ΘΕΛΩ να παω στο χωριό μου. Δε θέλω πλέον να με ρωτούν από πού είμαι και να πρέπει να απαντώ " Από τον κατεχόμενο Γερολακκο και τον κατεχόμενο Συσκληπο" ή να σκέφτομαι ότι όταν πεθάνω δεν έχω τόπο που να θέλω να με θάψουν...Θέλω ο τόπος μου να είναι ένα, να μπορω να κινηθώ ελεύθερα. Δε θέλω αυτό που έχουμε τώρα. Τέλος, το ξαναλεω: επιλέγω την ΑΓΑΠΗ, την ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, την ΣΥΜΒΙΩΣΗ...

No comments: