Friday, April 24, 2020

Είμαστε μισοδώτζην

Αν κατάλαβα καλά οι εκπαιδευτικοί θα προσέλθουν στα σχολεία και θα διδάσκουν διαδικτυακά.

1. Άρα θα καλύπτουν τις ώρες τους και μετά θα έχει πρόβλημα να τους ζητηθεί να παραταθεί η σχολική χρονιά
2. Περιμένω να δω με ενδιαφέρον τα διαδικτυακά μαθήματα από όλους τους εκπαιδευτικούς
3. Την τεχνική υποδομή στα σχολεία (υπολογιστές, bandwidth, security, throughput, redundancy, simultaneous users, voice transmission quality). 15-20 live streaming sessions per school simultaneously... Θέλω να το δω
4. Έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί laptops, security, διαδίκτυο;
5. Έχουν όλα τα παιδιά laptop, security, διαδίκτυο; Έχουν όλα τα παιδιά, όλων των ηλικιών κάποιο να τους βοηθήσει;
6. Πόσοι εκπαιδευτικοί θα μπορέσουν να ανταποκριθούν
7. Πώς θα ανταποκριθούν οι μαθητές ... κλπ...
8. Η διαφορά στην ποιότητα διαδικτυακής εκπαίδευσης από κάθε εκπαιδευτικό θα προσθέσει ακόμα ένα βαθμό δυσκολίας στην αξιολόγηση των μαθητών

Τα πιο πάνω θα μπορούσαν να είναι ή αρχή μιας στρατηγικής συζήτησης με απώτερο σκοπό να δημιουργηθεί ένας οδικός χάρτης και πλάνο για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος και την δημιουργία συνθηκών για ένα μοντέρνο ψηφιακό εκπαιδευτικό σύστημα.
Φυσικά αυτή είναι μία ευκαιρία για να επιταχύνουμε κάποιες αλλαγές και τεχνολογικές εξελίξεις και να πάμε μπροστά ... θα δούμε...

ένα τελευταίο... δεν θα έπρεπε να υπάρξει ένα task force με cyta, epic, primetel, cablenet, logicom, bionic, stefanis, public, ministry of innovation, ministry of education, κεβε, οεβ κλπ και ένα δυνατό budget με οδηγίες του προέδρου όπου παρακάμπτονται διαδικασίες to get shit done όσο πιο γρήγορα γίνεται;

No comments: